هک اسنپ فود/ اطلاعات 20 میلیون کاربر افشا شد

اسنپ فود

هک اسنپ فود/ اطلاعات 20 میلیون کاربر افشا شد

 

امروز یکشنبه 10 دی، هکر ها مدعی شدند سرور اسنپ فود را هک کرده و به اطلاعات بیش از 20 میلیون کاربر دسترسی پیدا کرده‌اند. این هکر ها پیش‌تر اطلاعات کاربران تپسی را هک کرده بودند. حال مدعی هک کردن اطلاعات بیش از 20 میلیون کاربر پلتفرم سفارش غذای آنلاین اسنپ فود شده‌اند.

 

این هکر ها نمونه اطلاعاتی را در کانال تلگرامی خود منتشر کرده‌اند.

آنها در حال حاضر ادعا دارند اطلاعات بیش از 20 میلیون نام کاربری، پسورد، نام و نام خانوادگی، ایمیل، شماره موبایل و آدرس کامل را در دست دارند.

همچنین آنها 51 میلیون موقعیت مکانی، بیش از 160 میلیون سفر انجام شده توسط پیک، اطلاعات پرداخت بیش از 600 هزار پرداخت سفارش مشتری را دارند. نکته قابل توجه این است که اگر ادعای در دست داشتن اطلاعات تنها 600 هزار پرداخت سفارش ها درست باشد، آنها در حال حاضر تمامی اطلاعات کارت مشتری که خرید با آن انجام شده است را دارند.

این نمونه اطلاعات را آنها برای دلیلی بر صحت ادعای خود در اختیار کاربران قرار دادند. هدف اصلی آنها فروش تمام این اطلاعات به قیمت 30 هزار دلار می‌باشد.

به نقل از فرارو، بررسی نمونه‌های هک شده حاکی از آن است که آخرین نمونه اطلاعات درج شده مربوط به تاریخ 10 دسامبر 2023 است.

 

شرکت اسنپ تا به الان این خبر را تأیید یا تکذیب نکرده است . پلتفرم اسنپ فود در خبری اعلام کرد که به زودی بیانیه‌ای در این زمینه صادر خواهد کرد.

 

منبع: فرارو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *