زمان توزیع کارت آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد

آزمون استخدامی آموزش و پرورش

زمان توزیع کارت آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد

 

امروز شنبه 12 اسفند 1402 سازمان سنجش آموزش کشور زمان توزیع کارت آزمون استخدامی آموزش و پرورش را اعلام کرد.

در این اعلامیه آمده است:

متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش سال 1403 صبح روز جمعه 18 اسفند ماه جاری در شهرستان‌های اعلام شده برگزار می‌گردد. این آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی می‌باشد.

لازم به ذکر است فرآیند برگزاری آزمون ساعت 8 صبح آغاز شده و درب‌های ورود به جلسه نیم ساعت قبل از شروع فرآیند بسته می‌شود. بنابراین تمام متقاضیان شرکت در آزمون می‌بایست قبل از بسته شدن درب‌های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

 

زمان انتشار کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

بنابر اعلام سازمان سنجش کارت شرکت در آزمون از روز سه‌شنبه 15 اسفند ماه بر روی درگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار می‌گیرد. متقاضیان در تاریخ مذکور و با مراجعه به درگاه https://sanjesh.org می‌توانند با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای و یا اطلاعات ثبت‌نامی کارت شرکت در آزمون خود را پرینت کنند.

اطلاعات شناسنامه‌ای لازم برای دریافت کار اعم از نام، نام خانوادگی، کدملی، سال تولد و … می‌باشد. همچنین اطلاعات ثبت‌نامی ملزوم برای دریافت کارت شرکت در آزمون شامل شماره پرونده، کد پیگیری و … است.

بدیهی است که برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن کارت شرکت در آزمون و اصل کارت ملی و یا شناسنامه عکس‌دار الزامی است.

 

همچنین نحوه دریافت شماره پرونده، داوطلبی و کد پیگیری آزمون استخدامی آموزش و پرورش به شرح زیر است.

درصورتیکه داوطلبی به‌علت در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نشد، می‌بایست با مراجعه به درگاه سازمان سنجش و ورود به سیستم پاسخ‌گویی اینترنتی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت‌نام اقدام کند.

البته که سیستم فوق‌الذکر برای افرادی که دارای عضویت در سیستم باشند فراهم می‌باشد. لذا ضرورت دارد که افراد با عضویت در این سیستم نسبت به بازیابی اطلاعات مفقود شده مذکور اقدام نمایند.

نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نامی آزمون آموزش و پرورش

از آنجایی که اطلاعات شناسنامه‌ای متقاضیان از سامانه ثبت احوال دریافت می‌گردد امکان ویرایش اطلاعات شناسنامه‌ای نیست. لنابراین در صورت مغایرت در اطلاعات مندرج در بندهای 1، 2، 4، 5 و 6 (نام، نام‌خانوادگی، تاریخ تولد، شماره شناسنامه و کد ملی) ضرورت دارد که موارد مغایرت را از اداره ثبت احوال منطقه سکونت خود پیگیری کنید.

همچنین درصورت مغایرت در اطلاعات مندرج در بندهای ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۳، ۱۶ و ۱۷ (سهمیه ۵ درصد ایثارگران، سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران، وضعیت تاهل، تعداد فرزند، اشتغال تمام وقت (مشمول تبصره ۲ ماده واحد ۸۳) (تخفیف سنی)، دارای سوابق فعالیت‌های آموزشی و تربیتی، تاریخ فارغ التحصیلی، معدل) می‌بایست برای اصلاح موارد فوق‌الذکر حداکثر تا تاریخ ۱۸ اسفندماه به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی https://sanjesh.org به قسمت ویرایش اطلاعات مراجعه و از آن طریق نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایید.

نماینده سازمان سنجش نیز در پنجشنبه 17 اسفند از ساعت 08:30 الی 12:00 و 14:00 الی 17:00 در واحد رفع نقص حوزه مربوطه مستقر می‌شود.

برخی از داوطلبان براساس توضیحات بند ب اطلاعیه، ملزم به مراجعه به نماینده رفع نقص کارت سازمان می‌شوند. برای این دسته از افراد شهرستان های محل برگزاری آزمون به شرح جدول شماره ۱ (مندرج در ذیل این اطلاعیه) است. همچنین آدرس و محل تشکیل واحد رفع نقص کارت شرکت در ‌آزمون هر شهرستان در جدول شماره ۲ (مندرج در ذیل این اطلاعیه) مشخص شده است.

 

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *