زمان انتشار کارت آزمون مرکز وکلای قوه قضائیه اسفند 1402

آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه 1402

زمان انتشار کارت آزمون مرکز وکلای قوه قضائیه اسفند 1402

 

به نقل از خبرگزاری اختبار، کارت آزمون مرکز وکلای قوه قضائیه اسفند 1402 سه روز قبل از برگزار شدن آزمون منتشر خواهد شد. همچنین طبق اطلاعیه سازمان سنجش، آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه در نوبت عصر ساعت 15:00 روز جمعه 18 اسفند برگزار خواهد شد.

به گفته رئیس مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه، 113 هزار نفر در آزمون اسفندماه 1402 شرکت کرده‌اند.

زمان انتشار کارت آزمون مرکز وکلای قوه قاییه 1402 و محل برگزاری آزمون

دومین آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه سال 1402 در روز جمعه 18 اسفندماه در سراسر کشور برگزار می‌شود. بنابراین از سه روز قبل از برگزاری آزمون یعنی سه‌شنبه 15 اسفند 1402 داوطلبان می‌توانند نسبت به دریافت کارت آزمون خود اقدام نمایند.

داوطلبان برای مشاهده و پرینت کارت می‌بایست از تاریخ سه‌شنبه 15 اسفند با مراجعه به درگاه سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی https://sanjesh.org نسبت به دریافت کارت آزمون خود اقدام کنند.

همچنین آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه حسب مورد در مراکز استان و شهرستان برگزار خواهد شد. بدیهی است که ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج شده و هنگام پرینت کارت به اطلاع داوطلبان می‌رسد.

داوطلبان شرکت در آزمون باید در تاریخ اعلام شده نسبت به دریافت کارت اقدام کنند و در زمان امتحان در محل حوزه‌های تعیین شده برای او حضور یابد. (البته که ممکن است حوزه‌های تعیین شده برای متقاضیان لزوما شهرستان محل اقامت وی نباشد.)

 

منبع: اختبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *