حذف یارانه 50 هزار نفر

یارانه نقدی

حذف یارانه 50 هزار نفر

 

طی دو روز گذشته طی اظهار برخی شهروندان مبنی بر عدم دریافت یارانه، گمانه زنی هایی مبنی بر اختلال در واریز به وجود آمد. صبح امروز شنبه 23 دی ماه سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه ها با اشاره به عدم وجود اختلال در واریز یارانه، از حذف یارانه برخی از یارانه بگیران خبر دارد.

 

حسینی با اشاره به اینکه در مرحله 155 واریز یارانه نقدی در دی ماه، برخی از مردم از صف دریافت یارانه نقدی حذف شدند. او در ادامه اظهار کرد که اختلالی در واریز یارانه در این مرحله وجود نداشته است.

همچنین پرداخت یارانه 300 و 400 هزارتومانی از طریق سیستم بانکی مطابق فهرست های جدید صورت گرفته است. وی به این موضوع اشاره کرد که بر‌اساس دهک‌بندی صورت گرفته توسط وزارت کار و رفاه اجتماعی عده‌ای از مردم در دهک 10 قرار گرفتند.

بر اساس فهرست جدید اعلامی وزارت کار و این دهک‌بندی جدید ، تعدادی از مردم که پیش از این در صف یارانه قرار داشتند، از لیست حذف شدند.

حال آخرین اخبار نشان از عدم واریز یارانه حدود 50 هزار نفر در ماه جاری است. تا به الان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اینباره چیزی نگفته و مردم منتظر پاسخگویی این وزارت در این باره هستند.

 

فرزانه آذربیک؛ وکیل پایه یک دادگستری/

منبع: اقتصاد آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *