تمدید مهلت ثبت نام خودروهای وارداتی تا 17 دی

خودرو وارداتی

تمدید مهلت ثبت نام خودروهای وارداتی تا 17 دی

 

امروز رئیس سازمان توسعه تجارت از تمدید مهلت ثبت نام خوروهای وارداتی تا 48 ساعت آینده خبر داد. طبق این خبر مهلت ثبت نام تا پایان یکشنبه 17 دی ماه تمدید شده است.

این 48 ساعت از زمان مهلت اعلامی اولیه یعنی جمعه شب شروع و تا پایان یکشنبه شب ادامه دارد.

در راستای اجرای طرح فروش خودروهای وارداتی دارای مجوزهای لازم، ثبت نام در سامانه یکپارچه از چهارشنبه 13 دی مرحله هفتم به اجرا درآمده بود. متقاضیان مرحله اول از طریق مراجعه به سامانه تخصیص یکپارچه خودروهای وارداتی از تاریخ فوق‌الذکر امکان ثبت نام و ثبت درخواست سه اولویت را داشتند.

همچنین این سه درخواست از میان 12 خودروی وارداتی عرضه شده توسط شش شرکت وارد کننده بود.

 

بیشتر بخوانید: لیست 12 خودرو وارداتی عرضه شده.

 

امکان ثبت نام خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه به مدت سه روز فراهم شده بود. پایان مهلت اعلامی اولیه ساعت 23 و 59 دقیقه شب گذشته بود و پس از گذشت از این ساعت مهلت به پایان می‌رسید.

اما امروز مهدی ضیغمی رئیس سازمان توسعه تجارت با اشاره به مشکل برخی کاربران در ثبت نام، از تمدید مهلت تا پایان روز یکشنبه 17 دی ماه خبر داد. لازم به ذکر است که در ابتدا گمانه زنی ها بر تمدید یک روزه یعنی تا پایان شنبه یعنی ساعت 23 و 59 دقیقه بود.

 

از 12 خودرو عرضه شد هفت خودرو دارای قیمت قطعی و پنج خودرو قیمت علی‌الحساب بودند. تنها متقاضیانی که در اسفند سال گذشته حساب وکالتی افتتاح کرده و 500 میلیون تومان در حساب مسدود کرده بودند امکان ثبت درخواست داشتند.

 

گفتنی است که این 12 خودرو در راستای اجرای طرح فروش خودروهای وارداتی مجوز های لازم از قبیل:

استاندارد، محیط زیست و … را دارا هستند.

 

فرزانه آذربیک وکیل پایه یک دادگستری/

منبع: فرارو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *