تبلیغ کنندگان کوروش کمپانی باید مبالغ دریافتی را به صندوق دولت بدهند

کوروش کمپانی

تبلیغ کنندگان کوروش کمپانی باید مبالغ دریافتی را به صندوق دولت بدهند

 

ستایشی سخنگوی قوه قضاییه گفت: تبلیغ کنندگان کوروش کمپانی باید مبالغ دریافتی را به صندوق دولت بدهند.

سخنگوی قوه قضاییه حول کلاهبرداری کوروش کمپانی گفت: سلبریتی هایی (چهره‌های هنری و ورزشی) در صفحات مجازی مبادرت به تبلیغات برای کوروش کمپانی کردند. بر اساس قانون آنها می‌بایست تمامی مبلغی که برای تبلیغات از این شرکت دریافت کرده‌اند را به صندوق دولت برگردانند.

سخنگوی دستگاه قضا همچنین به شروع رسیدگی به این موضوع از آبان ماه سال جاری خبر داد. این رسیدگی بر اساس گزارش‌های واصله از سوطی ضابطان خاص صورت شروع شد و وزارت اطلاعات گزارش‌ دهنده این پرونده بود.

ستایشی همچنین گفت: مدیر عامل این شرکت (شریفیان) 5 ماه قبل از کشور خارج شده است. او خاطر نشان کرد که این خروج از کشور قبل از ورود ضابطان به موضوع و تشکیل پرونده بوده است.

همچنین او تصریح کرد که امیر حسین شریفیان (مدیر عامل کوروش کمپانی) به اتهام کلاهبرداری تحت تعقیب است. علاوه بر این تمام اموال منقول شرکت متبوع در نقاط مختلف کشور مانند قایق‌هایی در جزیره کیش شناسایی و توقیف شده است.

 

وی در ادامه از دستگیری یکی از منسوبان مدیر عامل کوروش کمپانی به اتهام معاونت در بزه کلاهبرداری خبر داد. علاوه‌ بر این تمهیدات لازم نسبت به اقلامی که مربوط به مدیر عامل شرکت بوده و وی در صدد فروش آنها بوده صورت گرفته است.

 

تعداد شاکیان کوروش کمپانی

مسعود ستایشی گفت: تا به الان هزار 500 نفر در تهران علیه این شرکت طرح شکایت کرده اند. او خاطر نشان کرد که پرونده در دست رسیدگی بوده و ما به مردم قول رسیدگی و استرداد اموال به مالباختگان را در اسرع وقت و با اقتدار را می‌دهیم.

این 1500 شاکی پرونده کلاهبرداری کوروش کمپانی از افرادی بودند که گول وعده فریبانه شرکت کوروش کمپانی را مبنی بر فروش آیفون زیر قیمت بازار را خوردند.

 

ستایشی در آخر با ابراز تاسف نسبت به تبلیغ این شرکت توسط برخی چهره‌های هنری و ورزشی گفت:

متاسفانه تعدادی از چهره‌های مطرح هنری و ورزشی کشور برای این شرکت در فضای مجازی مبادرت به تبلیغاتی ناصحیح کرده‌اند. تبلیغات صورت گرفته توسط آنها در جلب اعتماد شهروندان موثر بوده است که بر اساس قانون باید مبالغی که برای تبلیغات این شرکت دریافت کردند را به صندوق دولت برگردانند.

 

منبع: اختبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *