اعلام زمان جدید واریز یارانه آبان ماه 1402

یارانه نقدی

اعلام زمان جدید واریز یارانه آبان ماه 1402

 

الان دو سال است که یارانه نقدی خانوارها، بیستم هر ماه (نهایتا با تأخیر یک الی دو روز) به حساب سرپرستان خانواد واریز می شد. اما این ماه بسیاری از مشمولان اعلام کردند که با گذشت سه روز همچنان یارانه به حساب آنها واریز نشده است. به همین دلیل زمان جدید واریز یارانه آبان ماه 1402 اعلام شد.

بخش بزرگی از این انتقادات متوجه بانک سپه است. زیرا که تعداد بسیاری از مشمولانی که یارانه خود را از این بانک دریافت می‌کردند اظهار عدم واریز یارانه کردند.

البته بانک سپه تنها بانکی نیست که یارانه آبان ماه را واریز نکرده است. همه این بانک‌ها دلیل عدم واریز یارانه به حساب سرپرست خانوارها را اختلال در سیستم بانکی اعلام کردند.

آنها اظهار داشتند از آنجایی که رفع این اختلال تا آخر هفته طول می‌کشد، یارانه آبان ماه در 25 یا 26 آبان واریز خواهد شد.

 

همچنین سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه ها هم علت عدم واریز یارانه‌ها را اختلال در سیستم بانکی اعلام کرد. او در ادامه افزود رفع این اختلال همچنان در دست انجام است اما مشکل تقریبا حل شده است.

 

برای اطلاع از اینکه شخص از لیست یارانه بگیران حذف شده یا اینکه به دلیل اختلال به حسابش واریز نشده است چه باید کرد؟

مشمولان دریافت یارانه برای بررسی باید با مراجعه به سامانه رفاهی به سرویس رفاهی در قسمت پنجره ملی هوشمند وارد شوند. در این مرحله کد ملی سرپرست خانوار یا دریافت کننده یارانه را وارد و وضعیت یارانه خود را مشاهده می‌کنند.

 

منبع: تجارت نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *