اعلام تاریخ آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه سال 1402

آزمون وکالت

اعلام تاریخ آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه سال 1402

 

در ادامه ابهامات به وجود آمده درباره صحت برگزاری آزمون، امروز شنبه 9 دی تاریخ دومین آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه سال 1402 اعلام شد.

دو روز پیش، دیداری مابین حسن عبدلیان و رئیس کال دادگستری مازندران شکل گرفت. به نقل از خبرگزاری میزان در این نشست رئیس مرکز وکلا و کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه به برگزاری آزمون وکالت در اسفند ماه سال 1402 اشاره کرده بود.

از آنجا که بخش عمده سخنان نقل شده از عبدلیان پور رئیس مرکز وکلا و کارشناسان رسمی و مشاوران قوه قضاییه مربوط به کارشناسان رسمی بود، برخی ابهامات درباره صحت خبر برگزاری آزمون وکالت ایجاد شده بود.

در نهایت پس از انتشار این خبر در پنجشنبه گذشته، روابط عمومی مرکز وکلا و کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه اطلاعیه ای صادر کرد. در این اطلاعیه تاریخ دقیق آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه اعلام شد.

 

تاریخ آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضاییه 1402

در اطلاعیه صادر شده توسط روابط عمومی مرکز وکلا قوه قضاییه ذکر شده است:

طی توافق مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه با سازمان سنجش آموزش کشور، آزمون وکالت در تاریخ 18 اسفند ماه 1402 برگزار می‌گردد.

شرایط ثبت نام ویژه داوطلبین متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

 

لازم به ذکر است آزمون سال 1402 مرکز وکلای قوه قضاییه در شهریور ماه امسال برگزار شده بود. در حال حاضر پذیرفته شدگان مرحله تستی این آزمون در مسیر سپری کردن مصاحبه‌های عقیدتی سیاسی خود می‌باشند.

رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه همچنین تأکید کرده است که نتیجه  این آزمون بر اساس قانون تسهیل صدور مجوز های کسب و کار محاسبه می‌شود.

تا به الان مرکز وکلای قوه قضاییه توضیحی درباره علت برگزاری دو آزمون در سال 1402 ارائه نداده است.

 

فرزانه آذربیک وکیل پایه یک دادگستری/

منبع: اختبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *